My Followers

Wednesday, September 21, 2011

Jalan bersama sayangku


Hai.. Assalamualaikum semua. Apa khabar readers semua? Harap baik sahaja okay. Macam nak tulis sebuah karangan je. haha


Minggu lepas, dapat berjumpa ngan kawan baik sekolah dulu, Tp bestfriend lagi sorang alisa mmg susah nak berkumpul reramai ngan kami. Diorang kebetulan balik cuti. Jadi dapat la jumpe sekejap dan pergi kenduri sesame. Takat ni hanya mampu pergi kenduri tgk orang kawin je. Diri sendiri tak tahu la bila ye. hehe ;)




Pic semua ni ditgkap dirumah tok wan ain. Masa ni pak sedara dia kawin. Kami pergi suprise umah tok wan dia ni. Pakai masuk je jalan mana kat kg tu dan plg suka jumpa kubur dulu. hehe @_@"




Tikah, han, wani, saza dan ain. Kawan kawan sy ni semua comey comey belaka. . InsyaAllah tahun depan diorang semua akan mendirikan rumah tangga. Amin. hehehe :) So, ini kawan masa sekolah menengah dulu dan nak berjumpa sekarang ni, time free bila diorang ada balik sini je la. Raya tahun ni pun lambat datang beraya memandangkan masing2 sibuk dgn komitmen sendiri. Sy je free takat ni :D




Thank you reading & happy reading ;)



2 comments:

shazmir said...

wah..comel2..nye..

cun awk cun..

xyz4mir.blogspot.com

Han Alfi said...

shazmir : eyh.. biasa je la.. tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...