My Followers

Sunday, August 14, 2011

Rindu housemates rumah sewa akhir ketika dahulu


Nampak gayanya, makin mendekati bulan syawal bakal tiba nanti. Makin banyak pula kerinduan di kenangan lalu. Waktu yg berjalan tidak boleh dikembali, tidak boleh berputar ke belakang semula. Jadi hanyalah tinggal kenangan INDAH yg masih diingatan. Dan kita harus bersedia menuju ke hadapan masa depan kita di dunia ini.


Bila teringat masa kat rumah sewa dulu, rindu sangat dengan housemates la terutamanya. Makan bersama, tengok tb bersama, tido bersama, masak masak bersama, jejalan bersama, bersahur bersama, berpuasa bersama, berbuka puasa bersama, lipat sidai baju bersama, semuanya bersama. Ibarat sebuah keluarga yg bahagia. Ada kakak ada adik :) Rindu kan kan kan kan....

SY SEDEY SEKARANG ! :(


Ini antara pic dimana kami pergi jejalan di KB Mall. Ni sewaktu sem terakhir di Uitm Kota Bahru. Biasa jejalan waktu malam yg dingin dan bayu yg sayup je. Seronok. jalan kaki bersama sama sebab rumah sewa dekat je dengan kb mall ni. Sebenarnya dalam pic ni ade 2 orang lagi xde iaitu adik boo ( Idari nama sebenarnya ) dan kak ita ( Arita Wardati nama empunya). Kami berjalan berempat gambar di bawah ni. Sy, kak diana, kak wani & my BFF fira.



* Kak diana, han alfi, Kak wani :)



* Han alfi bersama kak wani :)



* Han alfi bersama BFF fira :)

Kebetulan semua pakai tudung putih. Jalan tempat dekat je so saut je tudung yg ada. hehe :D Rindu kamu semua. Semoga semuanya berjaya , hidup bergumbira. Moga kita dapat berkumpul semula macam dulu. Amin.


Thank you reading & happy reading :)


10 comments:

Chachos Cheezy Wedges said...

lagu background nie mmg kne plak ngn entry nie.. hahaha!!

CIK PAPAU said...

musim rindu merinduu =) nti ada jodoh jumpa lg kan

Han Alfi said...

chahos : hehe.. lagu mendayu je.. leh masuk ngan rindu2 neh..

Han Alfi said...

papau : ye la, 2 entry ni duk tulis sal rindu tu la,ini la.. amin. harap sgt ketemu balik :)

eddy syrol said...

baca ni, trus ingat dkt member2 kat u dulu,,huhuhu

jemput ke sini

REVIEW SAHABAT RAMADHAN

ini blog eddy syrol

Han Alfi said...

eddy : huhu..tahu xpe.. imbas kembali. okay will visit soon..

diaNa oMar said...

huhuhu....hani wat kak diana sedey...really miss da moment kt umah sewa dulu...mkn sama2,tdo sama2,masak sama2.... =(

Han Alfi said...

Kak diana : mesti la, hani tetibe induu sangat.. hn rasa cam duduk bekeluarga tau..sonok sgt.. :)

bobiedanbad said...

di hari raya ble kunjung mengunjung, lepaslah rindu

Han Alfi said...

bobie : masing2 jauh.. duk pelbagai negeri. susah jgk nk jumpe time raya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...