My Followers

Thursday, July 28, 2011

Sy suka duk meja bilik sy :P


Ini entry berbual kosong. Da lama tinggal blog, tetiba asyik nak mengupdate je blog. Apatah g skang masih berada dirumah, t da kerja xleh da nk amik masa byk tuk internet ni. Sementara ada masa skarang, kita guna masa yg ada sehabis baik. Hehe.

Tiap kali main laptop, inilah yg berada diatas meja sy. Berselerak kadang tu. Bila free, sy membaca novel. Ni novel terbaru baca "Bukan Cinta Biasa". Tp xsiap lg baca, memandangkan sy kena pergi kursus 1 Malaysia baru2 ni. so tergendala menghabiskan pembacaan novel tersebut :)




Ini antara koleksi novel2 yg sy minati. Cerita novel ni semua best2 & wat drama konfem meletop jugak cam drama Nora Elena yg diadaptasi oleh novel Kasih yg Suci.





Seterusnya, ni laptop Toshiba kesayangan sy. Dimana sudah 3 tahun berkhidmat dgn sy. Membuat assignment bagai . thesis sepanjang sy di universiti dulu. Walau dicampak di hempas, laptop ni xpernah sakit dan sentiasa kuat. :) Sayang dia.






Kerna itu sy suka duk meja bilik sy. Hehe.:D Thank you for reading this. Have a nice day all :)

8 comments:

Dea said...

nk pnjam nvel, leh??..:P

Han Alfi said...

Dea : haha, boleh meh la dtg amik :p

NuSaNa NoSa 91 said...

wah3~ nk novel, nk novel~~!! ^_^

Han Alfi said...

Nusana : ni mesti kaki novel orangnya..meh mai sini amik ;)

♥yaya budak suka embun♥ said...

wah..byknya novel kamu :)
pinjam satu! hehe

Han Alfi said...

yaya : sikit je tu..mai2 sini pinjam :D

msredcheesecake said...

meja kena lah bersepah sket baru la nampak cam buat keje...hheee

Han Alfi said...

cheese cake : haha, tahu xpe.. konon2 wat keja.. tp xwat pe pun :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...