My Followers

Thursday, June 2, 2011

Sunshine Smile Contest



Entry kali saya kali ini, khas untuk contest " Sunshine Smile Contest ".

Disebabkan banyak waktu terluang , so saya pun masuk la contest ni yg nampak sonok nak masuk. Saya xmengharapkan kemenangan memandangkan peserta contest ini terlalu ramai dan cantik cantik semuanya. Kalau ade rezeki menang. ALHAMDULILLAH.. :)



Diatas ini adalah tuan kepada contest ini iaitu Ashraf Jalil


1st step semstinya saya sudah follow kedua blogspot ini :-


Dan saya mentagkan kepada 3 rakan saya blogger saya :-




Dan ini gambar saya pertaruhkan untuk contest ini :-





Sebab saya pertaruhkan gambar diatas ini adalah kerana ini adalah satu satunya gambar ketawa besar oleh saya dan menampakkan barisan gigi saya. Kebanyakkan KOLEKSI gambar saya hanya senyuman nipis yg tidak menampakkan gigi saya kerana saya lebih suka begitu. Tapi gambar ini satu satunya gambar saya memang sangat gembira time tu sampai muka saya jadi macam tu ketawanya.




2 comments:

ArmsJackal said...

gigi dye bukan kemain lg..huhu

http://rainboxfullofcolor.blogspot.com/2011/06/kereta-vs-motor.html

Han Alfi said...

Arms : ehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...