My Followers

Wednesday, June 1, 2011

Saya nak makan chicken chop. Fullstop



Da lama rase tak makan chicken chop. Dulu chicken chop mahal lebih kurang rm10.00 satu hidangan. Tapi sekarang ni rm5.00 pun ada. Murah tapi ayam tetap besar sama saiz ngan rm10.00 tu. Sedap pun lebih kurang je.

Yang ini saya makan rm6.00. Tapi ni masa saya belajar dulu. Rasanya masa pergi kb hari tu da tukar da kedai ni kat tempat lain. Tapi memang puas hati la.







Yang ni Rm6.00 pun ade roti lagi, yang rm10.00 penah saya makan harap ayam ngan french fries je. Pinggan pun sama saiz ngan member saya je.haha. So pandai pandai la cari kedai yang macam ni. hehe, tata :)




2 comments:

.:hana radzi:. said...

terliur nengok chicken chop tu...

Han Alfi said...

hana : hehe.. jum g makan chicken chop.. haha;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...