My Followers

Friday, June 24, 2011

Nature Cameron Higlands

Ini adalah antara koleksi terlampau han. Tapi xterlampau yg entry lelain. Yang ini sy pergi sebelum or masa saya praktikal dulu. Saya pun xberapa nak ingat ^^. Cameron Highlands ni saya pergi bersama keluarga dan juga dengan Pak Itam sekeluarga. Kebetulan time tu Pak Itam nak balik Perak, Pak Itam ni mmg balik Perak ikut Cameron Highlands.

So, kami sekeluarga da lama xpergi jejalan. Tahun ni mmg xde pergi mana2 lgi. Kalau sebelum ni byk da pergi sana sini. Tiap tahun g jejalan. Kebetulan, Cameron Highlands dari rumah sy 1 jam setengah je nk sampai. Dekat kan.

So, kalau pergi mana2 kat sini mmg xsah kalau x pergi kat kawasan teh Cameron Highlands. Cameron kan terkenal dengan ladang teh yg berkualiti ini. Kepada xpernah datang cni, jom dtg reramai pasti puas hati ;)








6 comments:

rara pinkmafia said...

sejuk lagik x kat sana?

Han Alfi said...

rara : xberapa sejuk da.. dulu tu, sejuk sangat.. sekrg kurg da...

safarinnhhyahaya said...

mmg xpenah sampai lg kt cameron tu..tngin seyh nk g sn..
cameron!!!nantikan kedatangan saya..hehe

Han Alfi said...

safarina : hehe.. dtg cepat cepat sonok tau.. t kalau ade masa or kesempatan kita leh g sama2.. hee ;)

MIRA :) said...

comel2 jek gmbar :)

Han Alfi said...

Mira : owh.. thank you dear, kamu lg chumeyls ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...