My Followers

Sunday, June 26, 2011

Bila Han Terluang_^^

Hari ini saya free. Bukan tiap tiap hari ke free? Haha. Hari ini free la dari buat kerja rumah, apa- apa sahaja dari membuat sebarang kerja. Bila sudah free teringat blog ini. So bukak blog update sikit. Semalam xbukak facebook memandangkan ada kerja, buka kejap je. Awe alni ada online saya pulak xonline xdpt nk berchatting. ngee~


Hari ini da masuk 27 Jun 2011. Baru sekarang nak mohon SPA memandangkan JPA da bagi surat beberapa minggu lepas suh menunjukkan bukti sudah buat permohonan kerja. Saya ni suka buat kerja last minutes, baru la nk settle mohon. Tu pun tak hantar lagi. Nak settle pun tergendala lagi memandangkan mini transkrip tak de pulak pautan nak bukak dan print. Kena print dekat hea yg duk kat Kelantan tu. Bila nak pergi sana camtuh.


Result sem terakhir saya pun. Syukur alhamdulillah, dapat A, GPA 4 flat dan lulus praktikal. Ni kali kedua dapat 4 flat. Keseluruhan CGPA blaja 3.**, InsyaAllah dapat graduate 1st class nanti. Dapat banyak tu pun saya bersyukur sangat2. Alhamdulillah. Tapi bagi saya, pointer berapa pun dapat saya akan sentiasa bersyukur sebab sekurangnya saya sudah berjaya menamatkan pembelajaran ijazah saya tepat pada waktu yang ada. Kalau dapat pointer tinggi dan sebagainya itu adalah bonus untuk kita. :)


Takat ini je la coretan free saya pada hari ini. Sekali sekala tulis benda benda kosong pun okay jugak. hehe. Member baik ada balik dari KL. Dapat jumpa alisa minggu ini. Sonok sangat sudah lama tak jumpa. Awe suda lama tak jumpa, camne agaknya awe skang. Kerja leklok kat sana. Jaga pejabat leklok disana. ;)





Sepanjang ulang alik seorang diri Kelantan dan Pahang sepanjang blaja 3tahun naik keretapi. Dapat 2 org ni kawan yg menemani saya balik suatu ketika Sofia & Antonio Lamas. Mereka husband&wife yang sporting from Portugal. Dan sampai sekarang masih kontek di facebook.

2 comments:

Erra Kyra said...

suke la tengok gambar han ngan lakibini portugal tuuu...comel jer tiga2...^^

oge han alfi ceria n gembira lalui hari2 free ni..k.miss u^^

Han Alfi said...

Kyra : haha.. tu la sempat tgkp gmbar diorg.. hehe.. thank you so much syg..

kamu jugak..moga lalui hari2 bersama suami tersyg ngan bahagianya.. miss u lots <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...