My Followers

Thursday, June 30, 2011

Hang out with my darling :)


Kawan baik sy ada balik dr KL cuti 1 week. Kami amik mase 1 hari tuk hang out together. Lama xjumpa kan. Anak didik kesayangan, adik wani aleya nk ikut kak hani ni pergi jejalan. Disebabkan sikap penyayang dan hati ibu ( hahaha :P) xsampai hati xbawak budak kecik sorg ni. Bawak la sekali jejalan.


Macam bese da jumpa member baik dari huruf A sampai Z double double bercerita xhabis2 tentang kehidupan masing2. Dulu masa sekolah, tiap hari g sekolah bercerita xhabis2, skang ni da lama xbercerita letih mulut nonstop berborak. Rindu & sayang ko lebih Alisa ehehe :P Thank you syg belanja ak time tuh.


Sambil2 tu bawak adik kesayangan ni anak jiran sy. Tp mak sy yg asuh dari baby lg. Sy pun rasa cam adik sendiri plus sy pun xde adik. hehe. Pape yg budak kecik ni nak semua sy bg. haha, manjakan budak sudah. Jejalan tu, jumpe baju comeyy beli la tuk dia ni. Pastu bawak adik wani ni pergi taman. Biar dia main suka sangat pergi taman.









Sempat lg update di facebook :D



2 comments:

man said...

pasti recall semula memori silam...

Han Alfi said...

man : recall skit je la.. byk ckp sal future..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...