My Followers

Saturday, April 9, 2011

Malam Pra Graduan :)


Wahhh... sudah lama rupanya saya xupdate my blog. Maaf la kepada readers blog saya. Kesibukan dan keletihan yg melanda membuatkan saya tidak sempat meluangkan masa untuk mengupdate blog saya. Tapi lepas ini, saya akan ada masa luangkan masa untuk blog. Tenyata ini entry pertama bulan April saya. hee



Gambar2 ini sewaktu saya menghadiri makan malam pra graduan. Diadakan pada 6 April 2011 di Grand RiverView Hotel Kota Bahru, Kelantan. Sudah tentu dinner pra graduan yang sangat best. :)

Di bawah ini, gambar sy bersama fira dan Rektor UiTM kELANTAN, Dr.Shukri. Prof Shukri adalah lecturer mengajar sy 3 subjects semasa sy menjalani shortcourse dan juga ketika sy berada di sem 5. Dan Prof Shukri merupakan lecturer yang sangat berkaliber dan peramah dengan student2 beliau. Btw, thank you prof for giving me a good gred for my papers. :))


Ini my dear fren, safirah. She is the one that alwayz beside me when im down n of coz when im happy . love u dear :)

Dan ini.. hehe. This is My Mr Al. Kami berdua sama2 akan menjadi graduan nanti. InsyaAllah. Tapi kami graduate lain jurusan, dimana saya mengambil jurusan Bachelor Business Administration Marketing dan My Mr AL mengambil jurusan Bachelor Business Administration Finance. :)

p/s : Gambar2 yg lain ada di facebook sy. So, maybe ini sahaja antara yg ingin dikongsi. wait for another new entries guys :)

12 comments:

niesa afrina said...

akq cantik lha . sweet je tengok . hee~

Han Alfi said...

niesa : owh..biasa saja.. thank you datang ke blog akak :))

.:hanna radzi:. said...

waa...ada pra grad. plk erk... :)

Han Alfi said...

hanna : aah dinner 4 kenangan terakhir b4 meninggalkan kampus...:)

Erra Kyra said...

hai salam kenal...

comel kamu pakai camgitu..ayu^^

Han Alfi said...

Erra : Salam kenal ya..

owh..thank you.. tp, kamu lg chumeyl :))

Biela Yusoff.. said...

sweet kak han dalam nie....

Han Alfi said...

biela : biasa aja..thank you dik..

TIRHANI said...

cantik sangat anda :)

Han Alfi said...

shat : biasa saja.. kamu yg cantik :))

Nobita Sensei said...

pink?! terkentut lalu terkesima.

Han Alfi said...

nobita : heee ~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...