My Followers

Monday, April 25, 2011

15 april 2011, last day industrial training :)

Maaf la keterlewatan mengupdate blog sejak akhir2 ini, memandangkan saya berada diakhir sem dan tahun terakhir untuk menamatkan pengajian ijazah saya. Kali ini entry saya ingin berkongsi my laz day praktikal di TMpoint Kuala Lipis.

Praktikal di TMpoint ini byk ilmu dan pengalaman yg diperolehi dan kita akan lebih tahu bekerja adalah sangat berlainan kehidup rutin hariannya berbanding belajar di kampus. Ini merupakan pendedahan yg sgt baik untuk saya memandangkan episod seterusnya dalam hidup adalah mencari kerjaya to be my career coming soon.

Btw, dalam picture kat atas ni, xde lgi sorang pekerja penting tmpoint iaitu Puan Zaliha, memandangkan puan Zaliha cuti pada hari tersebut.

Ini adalah punch card bulanan terakhir ku iaitu bulan April. Hanya bahagian depan je dipenuhi memandangkan 15 April sy sudah meninggalkan tempat praktikal ku ini. So, sempatlah sy bekerja sebanyak 8 hari pada bulan tersebut.. :) P/S : Maaflah ketermerahan kedatangan pada 2 hari terakhir adalah amat disesali :P


Gambar dibawah ini, antara yg diberi hadiah oleh warga tmpoint. Tp, saya sudah menerima pelbagai cenderahati sepanjang berada di TMpoint Kuala Lipis. Terima kasih kepada cenderahati dan hadiah2 yg sangat chumeyl itu. Sy akan simpan dengan baik :)


So, kini industrial training merupakan kenangan manis saya yg tidak akan dilupakan. :)
Pertemuan pasti ada perpisahan.
Harap TMpoint akan sentiasa kekal maju dan berjaya di industri telecommunication in Malaysia :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...