My Followers

Friday, March 18, 2011

Ku menunggu kau putus dengan kekasih mu..!


Baca je tajuk atas ni, ibarat seorg yg sgt berhati hitam melihat kehancuran pasangan bercinta. Hehe, tapi saya bukanlah begitu.. Dan takkan begitu. Saya bahagia bila tengok orang lain gembira. Jadi, baru lah aman damai dunia kita ni. Dan sy juga ingin hidup bahagia bersama orang tersayang.

Saya suka dengan lirik lagu dan retak lagu rossa ini. Jadi sy masukkan ke dalam entry blog saya. :)



Ku menunggu, ku menunggu
Kau putus dengan kekasihmu
Tak akan ku ganggu
Kau dengan kekasihmu
Ku kan s'lalu di sini
Untuk menunggumu

Cintaiku
Ku berharap kau kelak kan cintai aku
Saat kau telah tak bersama kekasihmu
Ku lakukan semua agar kau cintaiku

Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Ada cemburu juga rindu
Ku tetap menunggu

Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Dan kau sudah ada yang punya
Ku tetap menunggu

Datang padaku
Ku tahu kelak kau kan datang kepadaku
Saat kau sadar betapa ku cintaimu
Akan selalu setia tuk menunggumu

Na na na na na
Na na na na na na
Na na na na na na
Na na na na na na
Na na na na na
Na na na na na na
Na na na na na na
Na na na na

Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Ada cemburu juga rindu
Ku tetap menunggu

Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Dan kau sudah ada yang punya
Ku tetap menunggu

Na na na na na
Na na na na na na
Na na na na na na
Na na na na na na
Na na na na na
Na na na na na na
Na na na na na na
Na na na na

Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Ada cemburu juga rindu
Dan aku tetap menunggu

Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Dan kau sudah ada yang punya
Ku tetap menunggu
(Aku tetap menunggu)
Ku tetap menunggu
(Aku tetap menunggu)
Ku tetap menunggu

Ku menunggu
ROSSA

4 comments:

Putri Ross Ayanaa said...

tnggu jgn xtnggu..hehe..:)

Han Alfi said...

putri : haha.. ada tunggu ke ni..?hehe

nur khairunnisa aznan said...

nisa pn suke lagi ni gak..tp nisa mmg btol2 maksudkan nye..ahahaha.lirik 2 mmg kate hati nisa..teruk kan..:(

Han Alfi said...

nisa : owh yeke... hati da perasaan xleh nk jangka, tp kita kena tahu mengawalnya.. Klu da jodoh x kemana :)InsyaAllah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...