My Followers

Tuesday, February 1, 2011

satay satay.. yummy !!


Entry ni sesaje ditulis, semalam mak sy mengirimkan beberapa jumlah duit kepada abg sy untuk membeli sesuatu. Rupa-rupanya mak sy belanja SATAY untuk kami sekeluarga. hahaha. sonok-sonok, walaupun makan minum setiap hari semuanya ditanggung halal oleh abah, mak, abang2. Tapi, nak lebih syok lg, mak ckp Mak belanja. hehe. Mekasih mak. Hani sayang mak sgt2. Dan semestinya hani sayang sgt2 kat abah,abg2 dan 1 family hani lah ! Tapi, xlupa gak pada si dia, Hani sayang jugak (My Mr Al) :P

*Maaflah ye, agak bersepah keadaan gambar diatas. Maklumlah, excited nak makan kan. hehe


Gambar satay dlm pinggan diatas ni, merupakan satay bahagian sy yg perlu sy habiskan. Dah habis, baru makan satay yg lain pulak. hehe. Satay ni memang sedap dan syok la.
:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...